Ajánlat

19 megerősítés fogyni vágyóknak

19 megerősítés fogyni vágyóknak
A legtöbb esetben a fogyás vagy a súlykontroll életmódbeli váltást követel meg. A legtöbb diéta csak addig működik, amíg az ember tartja a diétát. Ha naponta rendszeresen ismétled az alábbi pozitív állításokat, amikor fogyókúrázni kezdesz, akkor ezek a megerősítések hatással lesznek a fogyókúrádra, és eléred a kívánt testsúlyt. Az alábbi megerősítések segítenek lassan, de biztosan megváltoztatni az életmódodat is.

  • Csodásan nézek ki.
  • Megvalósítom a céljaimat.
  • Csak egészséges ételeket eszem.
  • Kis mennyiségű ételt fogyasztok.
  • Csak azért eszem, hogy kielégítsem az éhségemet.
  • Könnyen és gyorsan fogyok.
  • Rendszeresen étkezem.
  • Egészségesebbnek nézek ki és érzem magam, ahogy a testem egyre hajlékonyabbá válik.
  • Jobban beleférek a ruhámba, kisebb méretű is rám jön.
  • Aktívabbnak látom magam mindenben, amit teszek.
  • Könnyebbnek érzem magam, ahogy elégetem a zsíromat.
  • Mindenkor sokkal nagyobb önbizalommal járok.
  • Egyre jobban néz ki a testem, ahogy múlnak a napok.
  • A megfelelő ételeket fogyasztom a megfelelő mennyiségben.
  • Napról napra csökken a súlyom, egyre soványabb és fittebb vagyok.
  • Havonta kettő kilót fogyok.
  • Mindig egészségesen táplálkozom és gondolkozom.
  • Büszke vagyok arra, amit most elértem.

Forrás: www.shoners3.co.uk

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések