Ugrás a fő tartalomra

Ajánlat

19 megerősítés fogyni vágyóknak

A legtöbb esetben a fogyás vagy a súlykontroll életmódbeli váltást követel meg. A legtöbb diéta csak addig működik, amíg az ember tartja a diétát. Ha naponta rendszeresen ismétled az alábbi pozitív állításokat, amikor fogyókúrázni kezdesz, akkor ezek a megerősítések hatással lesznek a fogyókúrádra, és eléred a kívánt testsúlyt. Az alábbi megerősítések segítenek lassan, de biztosan megváltoztatni az életmódodat is.

Egy tucat megerősítés a szorongás leküzdésére

Egy tucat megerősítés a szorongás leküzdésére

A szorongással kapcsolatos negatív önbeszédet pozitív megerősítésekkel tudjuk megváltoztatni. Reggel, mielőtt kilépnénk az ajtón, érdemes elismételni a szorongásra vonatkozó pozitív állításokat. A lényeg, hogy arra összpontosítsunk, amit mondunk, és higgyük el a kijelentéseket.
  • Minden nap dolgozom a szorongásból való kigyógyulásomon. Napról napra javulok és erősödök.
  • A szorongás normális érzés, és tudom irányítani. Jóban vagyok az érzéseimmel.
  • Tele vagyok pozitív energiával. Meggyógyítom magam, és segítek másoknak is.
  • Különleges vagyok. Elfogadom magam olyannak, amilyen vagyok, és minden nap egyre jobban és jobban vagyok.
  • Erős vagyok. Legyőzőm és meghódítom az akadályokat.
  • Boldog és vidám vagyok. Megyek azok után a dolgok után, melyeket el akarok érni az életben, és el is érem őket.
  • Én vagyok a felelős. Én irányítom az életemet. Legyőzöm az utamba kerülő akadályokat.
  • A testem erős és egészséges. Elmém hatalmas és tele van gyógyító energiával.
  • Nyugodt vagyok. Én irányítom az életemet. Biztonságban vagyok.
  • Jó érezni, hogy én irányítom az elmémet, a testemet és az életemet.
  • A saját biztonságos személyem vagyok. Mindig biztonságban vagyok, amikor magammal vagyok.
  • Ma szeretem magam. Vigyázok magamra. Megérdemlem a fantasztikus életet, amit ma megteremtek magamnak.
Forrás: Anxiety Self Help

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések