Ugrás a fő tartalomra

Ajánlat

19 megerősítés fogyni vágyóknak

A legtöbb esetben a fogyás vagy a súlykontroll életmódbeli váltást követel meg. A legtöbb diéta csak addig működik, amíg az ember tartja a diétát. Ha naponta rendszeresen ismétled az alábbi pozitív állításokat, amikor fogyókúrázni kezdesz, akkor ezek a megerősítések hatással lesznek a fogyókúrádra, és eléred a kívánt testsúlyt. Az alábbi megerősítések segítenek lassan, de biztosan megváltoztatni az életmódodat is.

12 megerősítés a megbocsátáshoz

12 megerősítés a megbocsátáshoz

A múlt elmúlt, a jövő még vissza van. Mindaz, amink van, az a jelen. De hogyan élhetünk a jelenben, ha ragaszkodunk a múlthoz? A múlt olyan, mint egy púp a hátunkon. Minél nagyobb ez a púp, annál lassabban haladunk. Szabadulj meg a púptól, így megkönnyebbülsz, és folytasd. Ezek a megerősítések segítenek elengedni a múltbeli események fájdalmait, valamint kitörölni és megtisztítani az elmédet.
  • A múlt elmúlt. Csak a jelenben élek.
  • A mostban élek és a jövőmet tervezem. A múlt nincs hatással a jelenemre.
  • Az élni és élni hagyni elvet követem.
  • Tudom, hogy a szüleim a tőlük telhető legjobbat tették értem. Megbocsátok nekik minden rosszat, amit tudtukon kívül tettek velem.
  • Megbocsátok magamnak, amiért haragszom a szüleimre.
  • Megbocsátok magamnak, amiért vannak hibáim, mint mindenki másnak. Még mindig a tőlem telhető legjobb életet élem.
  • Amint megbocsátok magamnak, könnyebbé válik megbocsátani másoknak.
  • Ahogy követem a megbocsátás útját, az élet új, tiszta lappá válik, amire olyan életet tervezek, amilyet kívánok.
  • Minden nap új lehetőség. Ma van az új életem első napja.
  • Mindenkinek megbocsátok életem múltjából, és szeretem magam a jövőbe.
  • Túlmegyek a megbocsátáson a megértésig, együttérzéssel és kedvességgel fordulok mindenkihez.
  • Megbocsátó, szerető, gyengéd és kedves vagyok, mert tudom, hogy az élet szeret engem.
Forrás: Effective Self Help for Self Development

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések