Ugrás a fő tartalomra

Ajánlat

19 megerősítés fogyni vágyóknak

A legtöbb esetben a fogyás vagy a súlykontroll életmódbeli váltást követel meg. A legtöbb diéta csak addig működik, amíg az ember tartja a diétát. Ha naponta rendszeresen ismétled az alábbi pozitív állításokat, amikor fogyókúrázni kezdesz, akkor ezek a megerősítések hatással lesznek a fogyókúrádra, és eléred a kívánt testsúlyt. Az alábbi megerősítések segítenek lassan, de biztosan megváltoztatni az életmódodat is.

15 megerősítés depresszióra

15 megerősítés depresszióra

A depressziót kísérő önmegsemmisítő gondolatok a betegség legfájdalmasabb elemei közé tartoznak. Amikor sötétben vagyok, távolról nem látok semmi pozitívat magamról. Kizárólag a gyengeségeimre koncentrálok. Az alábbi pozitív gondolatok emlékeztetnek az értékeidre, akkor is, ha nem látod vagy nem érzed őket. Bízom abban, hogy a segítségedre lesznek.

  • Akkor is értékes vagyok, ha nem vagyok produktív
  • A szomorúságom ellenére szeretnek engem
  • Nem vagyok beteg az erőfeszítés hiánya vagy a hibás beállítású gondolkodás miatt
  • Akkor is értékelnek, ha nem sokat tudok közreműködni
  • Szükség van rám – még akkor is, ha értéktelennek érzem magam
  • Elkülönülök a depressziómtól
  • Nem vagyok kevesebb, mert egyes emberek nem értik meg a betegségemet
  • Kitartó és kitartó vagyok, és meg kell ünnepelni a kitartásomat. Gyengeségemben erős vagyok
  • Sokkal több vagyok, mint a magamról alkotott véleményeim
  • Az agyam a barátom (annak ellenére, amit hallok)
  • A rossz közérzetem csak átmeneti állapot
  • Rugalmas vagyok
  • Csendes harcos vagyok
  • Jól vagyok, ahol éppen most vagyok.
Forrás: Everyday Health

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések