Ugrás a fő tartalomra

Ajánlat

19 megerősítés fogyni vágyóknak

A legtöbb esetben a fogyás vagy a súlykontroll életmódbeli váltást követel meg. A legtöbb diéta csak addig működik, amíg az ember tartja a diétát. Ha naponta rendszeresen ismétled az alábbi pozitív állításokat, amikor fogyókúrázni kezdesz, akkor ezek a megerősítések hatással lesznek a fogyókúrádra, és eléred a kívánt testsúlyt. Az alábbi megerősítések segítenek lassan, de biztosan megváltoztatni az életmódodat is.

32 megerősítés a trauma kezeléséhez

32 megerősítés a trauma kezeléséhez

Ezekkel a hatékony, kutatásokon alapuló megerősítésekkel hatékonyan csökkentheted a poszttraumás stressz lesújtó, tartós tüneteit. Ha régi, fájó emlékek gyötörnek, rémálmaid vannak, alvászavarokkal küzdesz vagy koncentrációs problémákba ütközöl, szorongás vagy pánik lesz úrrá rajtad, ingerlékeny vagy, érzelmi zsibbadás, szégyen, magány jellemző rád, akkor ismételd az alábbi megerősítéseket.
  • Kijelentem szándékomat, hogy testileg és szellemileg meggyógyulok.
  • Egyre inkább megértem, hogy a maga módján és a maga idejében ez megtörténik.
  • Segítséget kérek a régi, jelenlegi és jövőbeli barátaimtól és szeretteimtől, hogy segítsenek és erőt adjanak.
  • Szeretetükkel és gondoskodásukkal körülvéve látom magam, amit forró hullámként érzek.
  • Tudom, hogy egyre jobban és jobban el tudom fogadni mindazt, amit a pillanat belső igazságaként érzek.
  • Egyre inkább elfogadom azokat az időszakokat, amikor haragot, magányt, bánatot, bűntudatot, terrort, kétségbeesést vagy szégyent érzek.
  • Tudom, hogy minél jobban el tudom ismerni vagy el tudom fogadni, amit kritika vagy szemrehányás nélkül érzek, annál jobban megengedem magamnak, hogy gyógyuljak.
  • Egyre inkább el tudom fogadni, hogy az irántuk való érzéseim megenyhülnek, és átjárják egész lényemet.
  • Egyre kedvesebb és udvariasabb vagyok magamhoz.
  • Egyre türelmesebb vagyok magamhoz és másokhoz.
  • Egyre biztosabb vagyok abban, hogy amikor elengedem a magam és mások iránti szigorú elvárásaimat, akkor megengedem magamnak, hogy gyógyuljak.
  • Tudom, hogy hajlandó vagyok figyelni a testem jelzéseire, és értem, hogy mit jelentenek.
  • Egyre többször gondolok arra, hogy a testem a szövetségesem, a legrégebbi barátom és legállandóbb társam.
  • Tudom, hogy amikor megbecsülöm a testem, akkor tiszteletben tartom őt és vigyázok rá, s megengedem magamnak, hogy meggyógyuljak.
  • Látom és érzem a testemet melegítő, sugárzó napfényt. Ez enyhíti és vigasztalja a szívemet.
  • Erős, kék-zöld gyógyító hullámot látok és érzek, ami a fejemtől a lábujjamig kitisztítja a nemkívánatos szemetet.
  • Csodás kényelmet nyújtó, meleg, izzó takarót látok és érzek körülöttem, mely békével és biztonsággal takar be engem.
  • Egyre jobban érzékelem az engem körülvevő láthatatlan segítséget, ami visszairányít az erőmhöz, a bátorságomhoz és a leleményességemhez.
  • A tapasztalataim ellenére szeretettel fogadom a túlélésre való képességemet és a gyógyuláshoz való bátorságomat.
  • Megértem, hogy a gyötrelmes múltamban felfedezésre váró kincsek rejtőznek.
  • Tudom, hogy mélyen, legbelül van egy részem, amit soha nem lehet megnyomorítani vagy elpusztítani.
  • Tudom, hogy az engem időnként a hatalmába kerítő sötétség alatt van egy hely, melyet beragyogok a saját lényem szépségével.
  • Egyre jobban tudom, hogy eljön az az idő, amikor elfogadom a szomorúságomat, elengedem a haragomat és megbocsátok magamnak.
  • Alig várom, hogy visszanyerjem az erőmet, és átadjam az ajándékaimat.
  • Tudom, a szívem elég nagy ahhoz, hogy úrrá legyen a fájdalmamon, és meggyógyítsa azt.
  • Egyre több szépséget fedezek fel a környezetemben, és táplálkozom belőlük.
  • Egyre többször szakítok időt arra, hogy megérintsek egy levelet, szippantsak egy jót a reggeli levegőből, és a lágy szellő megsimogassa az arcomat.
  • Örömmel fogadom a nyugodt erőt mélyen a szívemben, a lelkem templomában.
  • Egyre inkább tudom, hogy a szívem meg tud gyógyítani az ő szerető kedvességének a hatalmas energiájával.
  • Védelmező energiapárna vesz körül, mely tartalmazza mindazt a kedvességet, jókívánságot, imát, gyengéd mosolyt és édes gesztust, amivel valaha is találkoztam utamon.
  • Tudom, hogy vannak elvégzendő dolgaim, átadandó ajándékaim, elérendő céljaim. Ehhez teljes erőre, bátorságra és szellemi békére van szükségem. 
  • Tudom, hogy Isten / Magasabb Erő / Forrás / Univerzum kezében vagyok, s tökéletes, teljes biztonságban vagyok. És ez így van.
Forrás: DailyStrength

Megjegyzések