Ugrás a fő tartalomra

Ajánlat

19 megerősítés fogyni vágyóknak

A legtöbb esetben a fogyás vagy a súlykontroll életmódbeli váltást követel meg. A legtöbb diéta csak addig működik, amíg az ember tartja a diétát. Ha naponta rendszeresen ismétled az alábbi pozitív állításokat, amikor fogyókúrázni kezdesz, akkor ezek a megerősítések hatással lesznek a fogyókúrádra, és eléred a kívánt testsúlyt. Az alábbi megerősítések segítenek lassan, de biztosan megváltoztatni az életmódodat is.

15 önbizalomnövelő megerősítés

15 önbizalomnövelő megerősítés

Mi is az önbizalom? Az önbizalom nem más, mint magabiztosság az egyén viselkedésében, képességében, stb. A hit önmagunkban, a hit abban, hogy meg tudjuk valósítani mindazt, amit kitűztünk célul, le tudjuk küzdeni az akadályokat és a kihívásokat. Ónmagunk megítélése nagy hatással van arra, hogyan fogadnak mások. Minél nagyobb az önbizalmunk, annál valószínűbb, hogy sikerrel járunk. Az önbizalomhiányt félénkségnek hívják. A kudarctól való félelem a félénkség jele. Ezek az önbizalomnövelő megerősítések segítenek leküzdeni a félénkséget.

  • Amikor lélegzem, belégzem az önbizalmat, és kifújom a félénkséget.
  • Szeretek idegenekkel találkozni, merészen és lelkesedéssel közeledek hozzájuk.
  • Őszintén és teljes szívemből elfogadom és szeretem magam.
  • A jelenben élek, és bízom a jövőben.
  • A személyiségem bizalmat sugároz. Merész és nyitott vagyok.
  • Magabiztos, kreatív és kitartó vagyok bármiben, amit csinálok.
  • Energikus és lelkes vagyok. A bizalom a második természetem.
  • Mindig csak a legjobb körülményeket és a legjobb pozitív embereket vonzom az életembe.
  • Megoldom a problémákat. A megoldásokra összpontosítok, és mindig megtalálom a legjobb megoldást.
  • Szeretek változni, és könnyen igazodom az új helyzetekhez.
  • Szeretem a kihívásokat. A legjobbat hozzák ki belőlem.
  • Jól ápolt és egészséges vagyok, tele önbizalommal.
  • Olyan vagyok kívül, mint amilyen belül. Önbizalmam növekszik. Nincs lehetetlen, és az élet nagyszerű.
  • Csak a jót látom másokban. Csak pozitív embereket vonzok magamhoz.
  • Bátran és meggyőződéssel nézek szembe a bonyolult helyzetekkel. Mindig megtalálom a kiutat ezekből a helyzetekből.
Forrás: Effective Self Help for Self Development

Megjegyzések