Ugrás a fő tartalomra

Ajánlat

19 megerősítés fogyni vágyóknak

A legtöbb esetben a fogyás vagy a súlykontroll életmódbeli váltást követel meg. A legtöbb diéta csak addig működik, amíg az ember tartja a diétát. Ha naponta rendszeresen ismétled az alábbi pozitív állításokat, amikor fogyókúrázni kezdesz, akkor ezek a megerősítések hatással lesznek a fogyókúrádra, és eléred a kívánt testsúlyt. Az alábbi megerősítések segítenek lassan, de biztosan megváltoztatni az életmódodat is.

15 pozitív megerősítés szorongásra

15 pozitív megerősítés szorongásra
Szorongásos zavar az, amikor félsz valamitől és aggódsz valamiért, de nem tudod, mitő félsz. A szorongást gyakran a stressz okozza. A negatív belső beszéd is kiválthatja a szorongást, ami olyan szokás, amikor mindig megmondjuk magunknak, hogy a legrosszabb fog történni. Ennek egyszerű ellenszere a pozitív megerősítések és belső beszéd. Mivel a szorongás alapvetően elme probléma, a megoldásnak is elmés megoldásnak kell lennie. Megoldás lehet a nyugalom, a béke, a biztonság, a bizalom, stb. gondolata.

  • Menő, nyugodt és összeszedett vagyok
  • Testem minden porcikája ellazult és nyugodt
  • Mélységesen és feltétel nélkül szeretem magam
  • Biztos vagyok benne, hogy sikeresen megoldom az élet problémáit
  • A jövő szép, reménnyel és boldogsággal nézek felé
  • Az élet csodálatos
  • Bízom az univerzumban, hogy teljes életet éljek
  • Bátran leküzdöm mindentől és bármitől a félelmemet, és bátran élem az életemet
  • Mentes vagyok a szorongástól, és így folytatom tovább
  • Minden belélegzett lélegzet megnyugtat, és minden kilégzésem enyhíti a feszültséget
  • Mindenféle stresszen felülemelkedem
  • Békében élek
  • Világomban minden rendben van, és biztonságban vagyok
  • Minden lélegzettel elengedem a bennem lévő szorongást, és egyre nyugodtabbá válok
  • Elismerem, hogy az egyetlen állandó az életben a változás, és fel vagyok rá készülve
  • Társas lény vagyok, és szeretek emberekkel találkozni
  • Ma egészségesnek és erősnek érzem magam
Forrás: SuceessStory

Megjegyzések