Ugrás a fő tartalomra

Ajánlat

19 megerősítés fogyni vágyóknak

A legtöbb esetben a fogyás vagy a súlykontroll életmódbeli váltást követel meg. A legtöbb diéta csak addig működik, amíg az ember tartja a diétát. Ha naponta rendszeresen ismétled az alábbi pozitív állításokat, amikor fogyókúrázni kezdesz, akkor ezek a megerősítések hatással lesznek a fogyókúrádra, és eléred a kívánt testsúlyt. Az alábbi megerősítések segítenek lassan, de biztosan megváltoztatni az életmódodat is.

20 reggeli megerősítés hogy jól kezdődjön a napod

20 reggeli megerősítés

Ébredtél már fel reggel úgy, hogy túlságosan elárasztott a sok feladat, amiket el kell végezned a nap folyamán? Voltál már úgy, hogy nem volt kedved felkelni, a másik oldaladra fordultál és aludtál tovább? Vagy talán rossz volt a tegnapi napod, és még mindig terheli az agyadat? Az itt következő hasznos és hatékony reggeli megerősítések segítenek a gondolataidat és az elmédet pozitív irányba terelni, és segítenek bármit megtenni a nap folyamán.

  • Méltó vagyok a szeretetre
  • Bízom magamban és bátor vagyok
  • Az önmagam legjobbjává válás folyamatában vagyok
  • Csodálatos ember vagyok
  • A bőség és a szeretet könnyedén áramlik az életembe
  • Képes vagyok leküzdeni minden kihívást, amelyek elé az élet állít
  • Erőt és rugalmasságot hordozok magamban
  • Megérdemlem a szeretetet, az együttérzést és az empátiát
  • Tisztelem a saját életutam
  • Mindig a tőlem telhető legjobbat teszem
  • Eddig jutottam, és megyek tovább az utamon
  • Minden testrészem szépséget sugároz
  • Összeszedett, békés és megalapozott vagyok
  • Körülvesz az univerzum szerető energiája
  • Hiszek abban a személyben, akiről álmodom
  • Minden lépésem bátorság
  • Szeretem és értékelem a testem
  • Szabadon áramlik belőlem a boldogság
  • Az együttérzés végtelen, teljesen körülvesz engem és az életemet
  • Hiteles, igaz és kifejező vagyok

Forrás: Enlightened Rose

Megjegyzések