Ugrás a fő tartalomra

Ajánlat

19 megerősítés fogyni vágyóknak

A legtöbb esetben a fogyás vagy a súlykontroll életmódbeli váltást követel meg. A legtöbb diéta csak addig működik, amíg az ember tartja a diétát. Ha naponta rendszeresen ismétled az alábbi pozitív állításokat, amikor fogyókúrázni kezdesz, akkor ezek a megerősítések hatással lesznek a fogyókúrádra, és eléred a kívánt testsúlyt. Az alábbi megerősítések segítenek lassan, de biztosan megváltoztatni az életmódodat is.

21 megerősítés az önértékelés építéséhez

21 megerősítés az önértékelés építéséhez

A siker legfontosabb alkotóeleme az önbecsülés. Ha úgy gondolod, hogy alacsony az önbecsülésed, akkor a megsérült önbecsülésedet tudod visszaállítani ezekkel a megerősítésekkel. Ehhez fontos tudni, hogy mi az alacsony önértékelés.

Az önbecsülés az, amikor jól érezzük magunkat. A magas önértékelésű személy bármilyen területen sikeres. Mindannyiunknak nagyon magas önbecsülése volt, amikor fiatalok voltunk. Ahogy felnövünk, sok negatív hatással bombáznak minket. Tudatosan vagy tudatlanul a szülők gyakran gyűlölik a saját gyermeküket/gyermekeiket.

Az alacsony önbecsülés és a magas önbecsülés közti különbség a nyomorúság és a boldogság, a kudarc és a siker, a könnyek és a nevetés közti különbség. Önmagad szeretetének képessége határozza meg a helyzetedet és az állapotodat az életben. Ha nem tudod tisztelni önmagad, akkor ne várd el másoktól, hogy tiszteljenek. A jobb élet kulcsa a nagyobb önbecsülés.

Pszichológusok állítása szerint HÉT pozitívum szükséges EGY negatívum megszüntetéséhez. A gyermek folytonos kritizálása sérült önértékelés lesz az eredménye.

A következő önbecsülésnövelő megerősítéseket ismételd tükör előtt, és ha a szemedbe nézel, akkor ez kitűnő módja az önbecsülésed visszaszerzésének. Ne feledd, ahogy egyre jobban szereted önmagad, úgy nő egyre magasabbra az önbecsülésed. Előbb szeretned kell magad. Csak ezután fog követni a világ.
  • Feltétel nélkül szeretem és elfogadom magam.
  • Elismerően vélekedem magamról, és nagyszerűen érzem magam.
  • Szeretetet és tiszteletet sugározok, cserébe szeretetet és tiszteletet kapok.
  • Nagyon kedvelt és tisztelt személy vagyok.
  • Művelt és bölcs, mégis szerény ember vagyok.
  • A magas önbecsülésem lehetővé teszi a számomra, hogy tiszteljek másokat, és viszonzásul tiszteletet kapok.
  • Szabadon hozom meg a választásaimat és a döntéseimet.
  • Párját ritkító, nagyon különleges személy vagyok, méltó mások tiszteletére.
  • A magas önbecsülésemnek köszönhetően könnyedén elfogadom a bókokat, és szabadon bókolok másoknak.
  • Elfogadok másokat, ahogy vannak, akik viszonzásul elfogadnak engem, ahogy vagyok.
  • Egy picit számít, mit mondanak rólam mások. Az számít, hogyan reagálok és mit gondolok.
  • Világomban minden rendben van, szeretetet és elfogadást vállalok a világgal.
  • Magas az önbecsülésem, mivel tisztelem magam.
  • Megérdemlem mindazt, ami jó. Elengedem a nyomorúság és a szenvedés szükségét.
  • Elengedem annak szükségét, hogy bárkinek bizonyítsak, mivel én a saját énem vagyok, és én így szeretem magam.
  • Megoldásokban gondolkodom. Minden olyan probléma, ami az életben felmerül, megoldható.
  • Sohasem vagyok egyedül. Az univerzum támogat engem, és minden lépésben velem van.
  • Az elmémet csak szeretetteljes, egészséges, pozitív és virágzó gondolatok töltik meg, melyek végül élettapasztalataimmá alakulnak át.
  • Az elmém tele van hálával a szép és csodálatos életemért.
  • Tudatosan elengedem a múltat, és csak a jelenben élek. Így teljes mértékben élvezem és tapasztalom meg az életet.
Forrás: Effective Self Help for Self Development

Megjegyzések