Ugrás a fő tartalomra

Ajánlat

19 megerősítés fogyni vágyóknak

A legtöbb esetben a fogyás vagy a súlykontroll életmódbeli váltást követel meg. A legtöbb diéta csak addig működik, amíg az ember tartja a diétát. Ha naponta rendszeresen ismétled az alábbi pozitív állításokat, amikor fogyókúrázni kezdesz, akkor ezek a megerősítések hatással lesznek a fogyókúrádra, és eléred a kívánt testsúlyt. Az alábbi megerősítések segítenek lassan, de biztosan megváltoztatni az életmódodat is.

33 hatékony jólétteremtő megerősítés a bőség bevonzásához az életedbe

33 hatékony jólétteremtő megerősítés a bőség bevonzásához az életedbe

A megerősítések önmagukban nem fognak több pénzt bevonzani az életedbe. A pozitív megerősítések használatakor meg kell győződnöd arról, hogy többet érdemelsz. Továbbá, el kell hinned, hogy mindenkinek elegendő pénze van, és úgy kell cselekedned, mintha már rendelkeznél azzal, amit kértél.

  • Pénzzel áldottak meg
  • Korlátlan mennyiségű pénzem van
  • Korlátlan vagyok, amikor pénzről és jólétről van szó
  • Pénzzel rendelkezni szórakozás
  • Mindig több pénzem van az eléghez képest
  • A pénz ugyanolyan fontos az életemben, mint a szerelem és a boldogság. Az élet csodálatos!
  • A pénz könnyedén áramlik az életembe
  • Épp most pénzt vonzok
  • A bankszámlám gyorsan gyarapszik
  • Mindig elég pénzem van a pénzügyi céljaim eléréséhez
  • A pénz szabadon áramlik az életembe
  • Pénzmágnes vagyok
  • Erős pénzmágnes vagyok
  • A jólétem korlátlan
  • A jövedelmem napról napra növekszik
  • Mindig több pénzem van az eléghez képest
  • A pénz remek és erős
  • Szívesen látom a pénzt az életemben
  • A pénz energiája bőségesen áramlik hozzám és tőlem
  • Szeretem, hogy van pénzem
  • Pénzt kapok csak a fényűző gondolkodással
  • A jólét és a pénz iránti hozzáállásom mindig pozitív
  • Jelenleg gazdag vagyok
  • A pénz minden irányból ömlik az életembe
  • A pénztárcám csordulásig telt pénzzel
  • Úgy keresek pénzt, mint a varázslat
  • Körülvesz a bőség
  • Megérdemlem, hogy gazdag legyek
  • Jóléttel és gazdagsággal vagyok megáldva
  • Csatlakozom az egyetemes pénzellátáshoz
  • Folyamatosan gyarapszik a pénzem
  • Megérem a pénzem
  • A lehetőségeim korlátlanok
  • Nap mint nap erősödik a hitem a bőségben
  • Bőségben élő egyén vagyok
Forrás: Daily Dose of Inspiration

Megjegyzések