Ugrás a fő tartalomra

Ajánlat

19 megerősítés fogyni vágyóknak

A legtöbb esetben a fogyás vagy a súlykontroll életmódbeli váltást követel meg. A legtöbb diéta csak addig működik, amíg az ember tartja a diétát. Ha naponta rendszeresen ismétled az alábbi pozitív állításokat, amikor fogyókúrázni kezdesz, akkor ezek a megerősítések hatással lesznek a fogyókúrádra, és eléred a kívánt testsúlyt. Az alábbi megerősítések segítenek lassan, de biztosan megváltoztatni az életmódodat is.

Megerősítések az önszeretethez

Megerősítések az önszeretethez

Az önszeretet megerősítések kitakarítják az alacsony önbecsülést és a múlt olyan negatív problémáit, melyek megmaradhattak az aurádban, a tudatalattidban, a DNS-edben és a sejtjeidben. Az alábbi pozitív megerősítésekkel könnyen meggyógyulhatsz és megszabadulhatsz a múlt régi mérgeitől.

  • Szeretem magam és mindazokat, aki viszonzásképpen szeretnek engem
  • Szép vagyok
  • Erős vagyok
  • Megvan a lehetőségem arra, hogy sikerrel járjak bármiben, amit el szeretnék érni
  • Büszke vagyok a teljesítményemre
  • Én vagyok a szeretetem és a szeretetem én vagyok. Hálás vagyok a saját szeretetemért és a körülöttem lévő szeretetért
  • Elfogadom a tökéletlenségeimet
  • Teljes, tökéletes, erős, boldog, szerető és harmonikus vagyok
  • Minden nap minden szempontból egyre jobban, jobban és jobban vagyok
  • A saját egyedi énem vagyok – különleges, kreatív és csodálatos
  • Hiszek magamnak, és így tesznek mások is
  • Testileg, lelkileg és szellemileg erős vagyok
  • Nincs szükségem senki jóváhagyására
  • A legmagasabb szintű énemmel hasonlítom össze magam
  • Elérem a céljaimat
  • Én vagyok a legjobb énem, aki létezik
  • Meg tudom csinálni, tudom, hogy meg tudom
  • A java még hátra van
  • Ma varázslatot teszek
  • Kifejezem az örömöt, az élet pedig viszonozza a szívességet
  • Semmi sem tart vissza attól, hogy jó napom legyen
  • A szeretetet, az örömöt választom, kinyitom a szívemet, és megengedem, hogy csodálatos dolgok áramoljanak az életembe
  • Teljes mértékben bízom abban, hogy szembe tudok nézni bármilyen kihívással
  • Krisztusban mindent meg tudok tenni, mert ő megerősít engem
  • Bízom abban, hogy képes vagyok a számomra legjobb döntéseket meghozni
  • Én vagyok a felelős az elmémért
  • Nem hasonlítom magam össze másokkal
  • Boldog vagyok
  • Áldott vagyok
  • Egyre javulok
  • Szelíd, kedves és megnyugtató vagyok a belső gyermekemhez, ahogy felfedem és elengedem a bennem lévő régi negatív üzeneteket
  • Túl nagy ajándék vagyok a világnak, hogy önsajnálatra és szomorúságra pazaroljam az időmet
  • Elengedem a negatív önbeszédet
  • Értékes vagyok
  • Fontos vagyok
  • Megérdemlem a szeretetet, amit bőséggel kapok
  • Együttérző vagyok másokkal
  • Szeretem és elfogadom magam azért, aki vagyok, ahogy vagyok. Nem az egóm az, akit szeretek, hanem a bennem lévő istenit, a lényem tisztaságát. Szánok időt az önmagammal való törődésre, az élet élvezetére. Ennek során leállítom azoknak a külső dolgoknak a keresését, melyek csak illúziót keltenek az ürességem kitöltésében.
Forrás: Soulmate Love Readings

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések