Ugrás a fő tartalomra

Ajánlat

19 megerősítés fogyni vágyóknak

A legtöbb esetben a fogyás vagy a súlykontroll életmódbeli váltást követel meg. A legtöbb diéta csak addig működik, amíg az ember tartja a diétát. Ha naponta rendszeresen ismétled az alábbi pozitív állításokat, amikor fogyókúrázni kezdesz, akkor ezek a megerősítések hatással lesznek a fogyókúrádra, és eléred a kívánt testsúlyt. Az alábbi megerősítések segítenek lassan, de biztosan megváltoztatni az életmódodat is.

Miért avagy a blognyitás margójára

Miért avagy a blognyitás margójára

Üdvözöllek, kedves olvasó! Elöljáróban néhány szót magamról. Nem vagyok orvos, sem pszichológus, hipnotizőr. Olyan ember vagyok, mint Te, vagy bárki más. Az életemen akartam és akarok változtatni. Az 1990-es évek elején elvégeztem az agykontroll tanfolyamot. Utána rövidesen a kezembe került Louise L. Hay "Éld az életed" című könyve. Ekkor találkoztam a megerősítésekkel (latin eredetű szóval affirmációkkal). Már akkor felismertem a bennük rejlő lehetőséget.

Ez időtájt hallottam először, hogy a betegségeink 90%-a lelki eredetű. Egyet tudtam: nem igazán akarok gyógyszereket szedni, mert már akkor tisztában voltam vele, hogy a gyógyszer amennyit használ, ugyanannyit árt is. Ez magyarázatot ad arra, hogy miért vonzódom az alternatív medicinához, mint a tenyérmasszázs vagy az akupresszúra.

2017. január 13-án újjászülettem. Kaptam egy – a neurológus szerint súlyos – agyi infarktust (szélütést, stroke-ot). A felépülésem során felismertem, hogy ennél a betegségnél a gyógyulás fejben dől el. Ekkor fordultam ismét a pozitív megerősítések felé, hogy a felmerülő pszichés problémáimat (szédülés, szorongás, depresszió) leküzdjem.

Ennyi és ilyen háttérrel segíteni akarok, hogy Te is tudj változtatni.

Elgondolkoztál már azon, hogy a természet csodája vagy? És jobb életet, egészséget, bőséget érdemelsz? És ezt mind a gondolataiddal tudod megteremteni? A pozitív állítások segítségével sikeresen és könnyen tudsz változtatni a helyzeteden. Legyél nyitott ezeknek a megerősítéseknek a befogadására, mert a javadat szolgálják. Norman Vincnnt Peale amerikai tiszteletesnek tulajdonítják ezt a mondást:
Változtasd meg a gondolataidat, és megváltoztatod a világodat.
A közösségi hálózatokon (Facebook, Google+, Twitter) jelen vagyunk. Büszkék lennénk arra, ha valamelyik közösségünk tagja lennél. Ha meg is osztanád velünk és az olvasókkal önfejlesztési sikere(i)det, akkor főleg.

Megjegyzések