Ugrás a fő tartalomra

Ajánlat

19 megerősítés fogyni vágyóknak

A legtöbb esetben a fogyás vagy a súlykontroll életmódbeli váltást követel meg. A legtöbb diéta csak addig működik, amíg az ember tartja a diétát. Ha naponta rendszeresen ismétled az alábbi pozitív állításokat, amikor fogyókúrázni kezdesz, akkor ezek a megerősítések hatással lesznek a fogyókúrádra, és eléred a kívánt testsúlyt. Az alábbi megerősítések segítenek lassan, de biztosan megváltoztatni az életmódodat is.

A szépségedet formáló 20 megerősítés

A szépségedet formáló 20 megerősítés

Az ókorban a szépségnek saját istenei voltak, a görög mitológiában Aphrodité, akinek római kori megfelelője Venus. Mindenki szép, hiszen a szépség nem a külsőben van, hanem a lélekben és a szemekben. A belső szépség több pszichológiai összetevő függvénye, mint például a személyiség, az intelligencia, a kisugárzás, a kedvesség vagy az elegancia. Ezekkel a megerősítésekkel belső szépségedet teheted sugárzóbbá.
  • Szép vagyok
  • Kívül-belül szép vagyok
  • A bőröm tiszta és sugárzó
  • Testileg, lelkileg és szellemileg szép vagyok
  • Gyönyörű, kiegyensúlyozott családdal vagyok megáldva
  • Szerető hálával tekintek a körülöttem lévő szépségre és bájra
  • Szép a bőröm
  • Egészséges, fehér fogaim vannak
  • Csodás és békés otthonom van
  • Minden pillanatban megtalálom a szépséget, a szeretetet és a humort
  • Úgy vagyok szép, ahogy vagyok
  • Mosolygok a szép szemeimmel
  • Büszke vagyok a szép testemre
  • Szeretem, ha szeretnek és szépnek tartanak
  • Mindaz, amit eszem, egészséggé, szépséggé és szeretetté válik
  • Hálás vagyok az engem körülvevő szépségért, bőségért és szeretetért
  • Fantasztikus életerő sugárzik áldott testem minden élő sejtjéből
  • Vonzó vagyok, gyönyörű vagyok, minden nap tele vagyok egészséggel, erővel, bátorsággal és életkedvvel
  • Egészséges, vonzó a testem
  • Szép, melegszívű és értelmes vagyok
Forrás: bmindful

Megjegyzések