Ugrás a fő tartalomra

Ajánlat

19 megerősítés fogyni vágyóknak

A legtöbb esetben a fogyás vagy a súlykontroll életmódbeli váltást követel meg. A legtöbb diéta csak addig működik, amíg az ember tartja a diétát. Ha naponta rendszeresen ismétled az alábbi pozitív állításokat, amikor fogyókúrázni kezdesz, akkor ezek a megerősítések hatással lesznek a fogyókúrádra, és eléred a kívánt testsúlyt. Az alábbi megerősítések segítenek lassan, de biztosan megváltoztatni az életmódodat is.

A házasságodat életre keltő 20 megerősítés

A házasságodat életre keltő 20 megerősítések

Életünk bármely területét kellemesnek érezni, beleértve a házasságot is, veszélyes dolog. Azoknál. akiknél elmúlik a szerelem, nem csak abbahagyják egyik napról a másikra szeretni egymást. Ezek a megerősítések remélhetőleg segítenek a házasságodban.
  • A házasságom minden egyes nappal erősebb és szeretetteljesebb.
  • A házasságom szeretetre, bizalomra és hűségre épül.
  • A házastársam támogató és segítőkész, arra biztat, hogy kövessem az álmaimat.
  • {Társad neve} és én boldogabb és szerelmesebb vagyok ma, mint azon a napon, mikor házasságot kötöttünk.
  • A házastársam feltétel nélkül szeret engem, és a szeretete segít abban, hogy jobb ember legyek.
  • A feleségem/férjem igazi áldás az életemben, a házasságunk csoda.
  • A házasságom imádságos, erős és szenvedélyes.
  • A házasságom öröm, és Isten ajándéka.
  • Minden nap hűséges, elkötelezett és együttérző vagyok a feleségemhez/férjemhez.
  • A házastársam az egyik legnagyobb áldásom, akit tisztelek és megbecsülök.
  • A házastársam képes arra, hogy olyan emberré váljon, amilyenné Isten teremtette.
  • Arra törekszünk, hogy a házasságunk nagyszerű legyen, és nem érjük be kevesebbel.
  • Szeretek ugyanazzal a személlyel újra és újra szerelembe esni, mint először.
  • A tökéletes társat vonzottam magamhoz, aki élvezi a jelenlétemet, akit én teljes szívemből elfogadok.
  • Hűséges vagyok a házastársamhoz, a házastársam is hűséges hozzám.
  • A házasságom sziklaszilárd alapokra épül, mely kiállja az idő próbáját.
  • Teljes szívemből, lelkemből és testemmel szeretem a házastársamat.
  • Bízom abban, hogy a házastársam mellett öregszem meg.
  • A házasságom fájdalomtól, haragtól és hiánytól mentes.
  • A házasságom tele van bőséggel, szeretettel és együttérzéssel.
Forrás: Christine St. Vil

Megjegyzések