Ugrás a fő tartalomra

Ajánlat

19 megerősítés fogyni vágyóknak

A legtöbb esetben a fogyás vagy a súlykontroll életmódbeli váltást követel meg. A legtöbb diéta csak addig működik, amíg az ember tartja a diétát. Ha naponta rendszeresen ismétled az alábbi pozitív állításokat, amikor fogyókúrázni kezdesz, akkor ezek a megerősítések hatással lesznek a fogyókúrádra, és eléred a kívánt testsúlyt. Az alábbi megerősítések segítenek lassan, de biztosan megváltoztatni az életmódodat is.

Ezzel a 19 megerősítéssel abbahagyhatod a halogatást

19 pozitív megerősítés halogatásra

Halandó lények lévén, mindaddig, amíg emberek vesznek körül minket, küszködünk a késlekedéssel, halogatjuk a számunkra fontos kéréseket, hogy elkerüljük a döntést. Ezeknek a megerősítéseknek az ismételgetésével változtathatunk ezen a rossz szokáson. A halogatásnak egyetlen ellenszere van: a határozott cselekvés.
  • Én cselekszem, az eredményt pedig az Univerzumra bízom.
  • Nap mint nap teszek lépéseket a céljaim megvalósításáért.
  • A próbálkozás helyett a határozott cselekvést választom.
  • A vágyam, hogy továbblépjek a dolgokkal, erősebb, mint hogy halogassam őket.
  • A halogatás az ellenségem.
  • Élvezem, amikor sikeresen befejezek egy feladatot.
  • Alig várom, hogy befejezzem a dolgokat.
  • Napról napra egyre több feladatot valósítok meg.
  • Úgy döntök, hogy egy kis, tökéletlen lépéssel vágok neki ennek a feladatnak. Nagyszerűen érzem magam, és rengeteg időm van, hogy foglalkozzam vele.
  • Szeretem befejezni a teendőimet.
  • Fontossági sorrendbe állítom a feladataimat, és örömmel fejezem be a napot.
  • A teendőimet rangsorolom, és élvezem az eredményesség érzését, ahogy egymás után fejezem be őket.
  • Mindig szakítok időt és energiát arra, amit el akarok végezni.
  • Csodálatos érzés megvalósítani és elvégezni a teendőimet.
  • Mindenek közül, amiket csinálok, a munkát szeretem a legjobban.
  • Itt az idő. Ez az a hely. Én vagyok az egyetlen. Én MOST cselekszem.
  • Meglepődöm azon, hogy milyen képzett és koncentrált lettem.
  • Örömmel vágok neki egy új feladatnak, és fejezek be egy feladatot.
  • Jobb a közérzetem, amikor abbahagyom a halogatást.
Forrás: bmindful

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések