Ugrás a fő tartalomra

Ajánlat

19 megerősítés fogyni vágyóknak

A legtöbb esetben a fogyás vagy a súlykontroll életmódbeli váltást követel meg. A legtöbb diéta csak addig működik, amíg az ember tartja a diétát. Ha naponta rendszeresen ismétled az alábbi pozitív állításokat, amikor fogyókúrázni kezdesz, akkor ezek a megerősítések hatással lesznek a fogyókúrádra, és eléred a kívánt testsúlyt. Az alábbi megerősítések segítenek lassan, de biztosan megváltoztatni az életmódodat is.

11 megerősítés az egyedülléttől való félelem elűzéséhez

11 megerősítés az egyedülléttől való félelem elűzéséhez

Csak mert egyedül vagyunk, az nem jelenti azt, hogy magányosak vagyunk. Van egy határa annak, hogy meddig lehetünk egyedül, anélkül, hogy magányosak lennénk. Sokan nem bírnak egész nap otthon egyedül lenni, de van olyan is, hogy egyesek hónapokig elvannak magányosan egy tó melletti kis faházban. A magánytól való félelem több okra vezethető vissza. Meglehet, hogy valaki nem érzi magát kellemesen, és nincs önbizalma, hogy mindent egyedül végezzen. Ezt a félelmet remekül elűzhetjük az alábbi megerősítésekkel.
  • Egyedül vagyok, és mégse vagyok teljesen egyedül.
  • Az ember egyedül maradhat a tömegben, de magányosan sosem érzi magát egyedül.
  • Csak az egyedüllét tesz engem szabaddá és függetlenné.
  • Teljes és tökéletes vagyok úgy, ahogy vagyok, és elégedett vagyok magammal.
  • Egyedül lenni olyan, mint egy közeli baráttal lenni, kellemes és meghitt.
  • Társaság nélkül is a legteljesebb mértékben élvezem az életet.
  • Akár saját magam is meg tudom tenni mindazt, amit akarok.
  • Az egyedüllét olyan, mint egy másik kaland.
  • Azok az emberek, akik nagyra értékelik, hogy ki vagyok, vonzódnak hozzám.
  • Nincs szükségem arra, hogy olyan embereket vonzzak az életembe, akik nincsenek tisztában az értékeimmel.
  • Az idő múlásával megtalálom a társaimat az életben. Tudom, hogy ők is keresnek engem.
Forrás: Stephens Hyang

Megjegyzések